Een veilig gevoel met Disaster Recovery in de cloud
Uw workloads altijd optimaal beschikbaar, zodat uw bedrijfscontinuïteit gegarandeerd is.
Disaster Recovery as a Service
Optimale beschikbaarheid
voor elke organisatie
Wanneer uw IT infrastructuur niet beschikbaar is, schaadt dit het vertrouwen van uw klanten en uw merkreputatie. Met onze Disaster Recovery-as-a-Service oplossingen helpen wij dit te voorkomen. Zo is de beschikbaarheid van uw IT gewaarborgd.
Dankzij onze Disaster Recovery voor IT workloads bent u verzekerd van optimale beschikbaarheid tijdens een calamiteit. Gegarandeerde Recovery Time Objectives (RTO) en Recovery Point Objectives (RPO) maken downtime verleden tijd.
Beschikbaarheid van uw IT-workloads
Disaster Recovery op basis
van Veeam of Zerto
Snel herstel van de functionaliteit is vereist, met minimaal verlies van data.
Succes door samenwerken
Samen sterk in
bedrijfscontinuïteit
Geen zorgen meer over de beschikbaarheid van bedrijfskritische applicaties met onze DRaaS-oplossingen.
Het ontwerpen, bouwen en beheren van een eigen uitwijkomgeving vraagt om een hoge investering. Een dure aangelegenheid voor een oplossing die u zelden hoeft te gebruiken. Daarom bieden wij Disaster Recovery voor fysieke en virtuele workloads als dienst. Zo behoren hoge investeringen in kennis, hard- en software tot het verleden en maken wij bedrijfscontinuïteit toegankelijk voor elke organisatie.
Partnernetwerk
Eenvoudig uw dienstenportfolio uitbreiden met onze veelzijdige cloudoplossingen.
Geen investeringen
Wij maken Disaster Recovery as a Service betaalbaar voor elke organisatie zonder investering vooraf.
24/7 ondersteuning
Voor ondersteuning bij calamiteiten staan onze specialisten dag en nacht voor u klaar.
E-book: Disaster Recovery Plan
In ons kosteloze e-book ‘Disaster Recovery Plan. Een betrouwbaar vangnet bij calamiteiten’ leert u wat een Disaster Recovery Plan inhoudt en hoe u er zelf een opstelt.
RTO vs RPO
Daarnaast worden er in het plan per workload de vereiste Recovery Time Objectives (RTO) en de Recovery Point Objectives (RPO) vastgesteld. De RPO beschrijft de tijd tussen het incident en het laatst beschikbare herstelpunt uit de replicatieset. De RTO beschrijft het tijdsbestek tussen een incident en het weer beschikbaar zijn van de betreffende workloads. In de praktijk zien we dat veel organisaties op voorhand de focus hebben op de back-up zelf en in het geval van DRaaS de RPO (frequentie replicatie). Op het moment dat het daadwerkelijk fout gaat ligt de uitdaging vaak bij de RTO en niet bij de RPO. Hoe snel is data weer beschikbaar en zijn workloads hersteld? Wij helpen u dit goed te begrijpen en op de juiste wijze in te richten.
Samenwerken met één
van onze partners
Wilt u gebruik maken van onze innovatieve Disaster Recovery-oplossingen?
Integra werkt samen met een partnernetwerk voor advies, strategische invulling, ondersteuning en verkoop. Wilt u onze DRaaS-oplossingen testen of heeft u behoefte aan advies voor uw specifieke use case? Neem dan contact met ons op. We staan u graag te woord.